سفارش تبلیغ
صبا ویژن


پـــرواز بــه یــجــای دیــگــه

از من نپرس ...

 

فریاد


نپرس... این شد اسم حرفایی که تو این چند ماه توی دل کهنه شدن و برعکس همیشه پخته و باوقار و نرم داره رو صفحه ی وبی که دیگه 5 ساله شده ، براتون جاری میشه از اسم متن معلومه که این روزا به چه ذهنیتی رسیدم ! منی که آرزو داشتم اقیانوس بشم اما به مردابی شدن شاکر شدم (نه قانع) ! وارد جامعه شدم و متنفر تر کنار کشیدم و شدم درنده تر از قبل و دلسوز تر از قبل ! وارد جامعه شدم مرد شدم دوماد شدم و همسر شدم و دیدم که توی جاهلیت مدرن دارم گام ورمیدارم !
به خودم اومدم و دیدم گوشی و لپ تاپ و تلویزیون و رخت خواب و دخمه ای که واسه خودم ساختم حکم نخلستانی رو داره که 1400 ساله اسرار چاهش معلوم نشده !
مثل همیشه خسته نیستم مثل همیشه حتی هزاران بار حاضرم از صفر شروع کنم اما گاهی این دو راهی نابودت میکنه که با جمع باشم بخاطر دلخوشیاشون یا تو خلوتم بخاطر آرامشم ... گاهی خشکت میزنه که جواب همسرمو چی بدم وقتی صبح میپرسه که چرا دیشب ساعت4 خوابیدی ؛ تو مات و مبهوت جوابی نداری که بدی ؛ به ظاهر عذر خواهی میکنی تا بخاطر بی خوابی و سلامتیت نگران نشه ! اما این تویی یکم قد کشیده تر یکم با ریش و سبیل تر از وقتی که بابا مامانت میگفت بخواب دیگه ساعت 5 صبح شد و 2 ساعت دیگه سرویس مدرسه ت میاد !
این حرفا به ظاهر درد و دل هستش اما "دل" ؟؟ دلی که قربانیه عقل شد؟؟ دلی از رو کنجکاوی حاضر بود هممممممممه چیز رو تجربه کنه و با خدا در موردش بحرفه حتی تجربه ی ضیافتی مثل "مرگ" اما تو بازی رو شروع نکرده تسلیمی و بازنده ای به یک وجدان پیروز ؛ وجدانی که مدام گوش زد میکنه تک قهرمان دنیای همسرتی ؛ وجدانی که بهت مدام فریاد میزنه تک چراغ عمر پدر مادرتی ؛ وجدانی که میدونه یک دقیقه توی فکر بره با یک لیوان آب خواهرای خردسال دوقلوش مواجه میشه ! آره من زنده ام ، زنده موندم بخاطر اینکه عزیزام میخوان زنده باشم ؛ هر موقع هم که نخواستنم ؛ تسلیم ترین تسلیمه رفیقمم :) ... ! قبلا میگفتن انگیزت چیه واسه از نو شروع کردن ها ؛ میگفتم واسه کوریه چشم دشمنام ؛ اما الان کلا ذهنیتم عوض شده ؛ مگه دشمن کی باشه که من از صبح تا شب بخاطرش واسه خونوادم بدوئم و سختی بکشم و استرس و سر درد؟! من تنها و تنها و تنها واسه عزیزام زندم عشقی که نمیشه با محبت و مهربانی و خوبی ثابت کرد و تنها میتونی با بودنت مُهر و مومش کنی با شرفت! قسم به علی که هر چی دارم از خدای اونه و هر چی ندارم از خودم ! :)

یا علی


نوشته شده در سه شنبه 95/2/7ساعت 9:32 عصر توسط mohammadshayan1 نظرات ( ) |


Design By : Pichak