درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
شايان جان سلام
در اين مدت تقريبا 7ماهه که من باهات آشناشدم درسته تو خيلي باهام نامهرباني کردي و در خيلي از جاها دلخورم کردي ولي خدا شاهده کوچکترين ناراحتي ازت ندارم و خيلي هم دوستون دارم و کاش فعاليت اين وب بسيار با ارزش و با کلاس را ادامه ميدادي.
تمامي اين پستت را خوندم و به همت و تلاش و پاک بودنت ايمان آوردم و ميدانم که الحق بچه اردبيل و با اراده آهني هستي و مرد روزهاي سخت.
تمام کدورتها را من فراموش کردم و از ته دل اميدوارم که تو هم منو حلال کني چون در بعضي وقت ها با عنوانهاي ديگر و بدون آدرس مي آمدم و نظر ميزاشتم و گاهي هم تو ميدونستي به جز اون دفعه که خيلي ناراحتم کردي يکي بعنوان A آمده بود نظر داده بود و شما هم مستقيما اسم منو نوشته بودي ولي خداشاهده اون من نبودم.
داداش اين دفعه با آدرس وبلاگ خودم آمدم هر چند که در اول آشنائيمان ازش خوشت نيامده بود ولي براي يادگاري هم که شده بيا يک نظر بزار به عوض 317نظري که تا به حال بهت داده ام.
در ضمن اگه خواستي وبلاگ ديگري بعداز کنکور طراحي و راه اندازي کني حتما به ما هم اطلاع بده.
حلال کن حلالت کردم. چون به پدر و مادرت زياد احترام ميزاري مطمئنم که مادر مهربانت شير حلال و حلال بهت داده. خداوند هر دو تا را بالاي سرت حفظ کند. و بلاخره اين چهره خوشتيپ و خوشگلت را ديدم و خوشحال شديم که برخلاف اخلاق تند تو در وب خيلي خيلي هم دوست داشتني هستي و ميدانم راضي نيستي و گرنه يادگاري از عکسات کپي مي کردم ولي چون راضي نيستي منصرف ميشم...
خدا حافظ اي شيرمرد آذربايجاني و اصل اردبيلي.