سفارش تبلیغ
صبا ویژن


پـــرواز بــه یــجــای دیــگــه

اختتامیه واسه مطالب و حرفای 4سال گذشته ام


من از همه دلگیرم اصلا دَم عید میرم
رسما همه چرت میگنو من احمق ِ پیگیرم
من از همه بیزارم
من از کمه مینالمو زیادو میدن کس ِ دیگه
پس همه بیمارن
من هر دفعه میکارمو یکی دیگه میچینه
خب اصلا مگه بیکارم
تو هم بعد این با من
خداحافظی کن و بگو یه تنبل بی عارم
من البته دیوانم
وقتی نمیخوانت ، همون روز بگیر وانت
وسایلو بریز پشتش و شک نکن به ایمانت
برو مشکل از تو نیس
این همه مشکلم نمیشه تنها حل کنی
حالا هر طوری
تو نه دوست داری هرزه باشی نه یه الکلی
پژمرده میشه تنها بی ریشه هر گُلی
تو که عاشق سگ دویی ، اینجا سگ نجسه
نجس ، ینی کسی که بهش معرفت نرسه
تو توی حرفات عزیزم درس هست نه قصه
برو به جایی که بهت دست هر کس نرسه
میدونی کرکس نجسه؟!

آره داداشی کرکس نجسه(مخاطب خاص)اصلا!

کرکسکرکس

 

به نام خدای حاضر در دادگاه گالیلهیعنی چی؟
سلام با کلی معذرت بابت2/5ماه غیبتم،میدونم هیچی نمیتونه توجیه کنه این نامردی رو اما خب یه سری کارای مهم داشتم که مجبور بودم پست نذارم و رو اونا تمرکز کنم؛ تا دلتون بخواد اتفاق جدید و غیر منتظره افتاد که تو پست بعدی به بخشی از اونا اشاره میکنم؛این پست یه نوع خداحافظی هستش از سبک و مرام و حرفای قبلی ام تو وب،گاهی بهتره عقب کشید و با اختیار خود به حرفای قبلی ادامه نداد تا اینکه از رو اجبار بعدها اونارو تکذیب کنی،خب تو شرایط بد جامعه همه درد رو میفهمن از کودک 5ساله گرفته تا پیرمرد80ساله همه میفهمن میبینن درک میکنن؛اما یه سری ازین افراد نمیخوان یا بهتره بگم اصلا نمیتونن ببینن و ساکت باشن و همین جمله کافیه واسه تخریب اونا؛واسه دل کندن از خوشی ها و آرزو ها... درسته آدم باید همه چیز رو تجربه و لمس کنه تو زندگی اما بقول شاهین: تو بعضی جاها راه برگشتی نیست!
در حد توانم واسه همه قدم خیر ورداشتم و حتی یه لحظه به زمین زدن کسی فکر نکردم؛شاید درست نباشه گفتنه این حرفا اما: یکی پدر و مادرش از هم جدا شده بودن و تو فشار عصبی شدید دستشو گرفتم؛به یکی دیگه که همه چیزشو باخته بود کمک کردم،واسه یکی دیگه که همه تنهاش گذاشته بودن یاور شدم تو بدترین شباش داداشی و همدمش بودم؛ یکی دیگه که مادرش بخاطر اعمال و رفتار خودش اینو دلخور و رنجور میکرد و وفتی کل دنیاش نابود شده بود پناهش دادم و برا کنکورش کمک کردم و روحیه دادم؛یکی که دائم الخمر شده بود و هر روز عصر مست و خراب تو سطح شهر با رفقا میگشت رو از دستش گرفتم و تو تبلتش کل ترجمه و تفسیر قرآن رو با کلی زحمت ریختم تا با خداش آروم شه نه با مشروب؛برا یکی عاشقی کردم نوکری کردم دلداریش دادم 2-3سال به احترام عشقش هیشکی به دلم راه ندادم ... اما همه و همه ی این افراد بعد از گذشت تاریخ انقضام با زبان بی زبانی گفتن: خب خوبی کردی که کردی به من چه،مگه من برات دعوتنامه فرستاده بودم خوبی کنی!! همونطور که قبلا گفتم حرفای این افراد برام ذره ای ارزش نداره چون من با خدا معامله کردم،و اگه بار ها و بار ها اون لحظات تکرار شه بازم به همون افراد خوبی میکنم چون اونی که باید خوبی رو بفهمه می فهمه، خیلی اتفاقا بر علیه ام افتاد: از خط خطی کردنه ماشینم گرفته(خط خطی کردنه هاچبک111 ام آخه زرنگ خان چی فک کردی هان؟! خب هاچبک خط خطی شد فروختم پرشیا صفرشو خریدم بازم ناخواسته واسه پیشرفتم کمک کردی مخسی دادا) تاااا درست کردن شایعه تو سطح شهر که شایان از رشته و دانشگاهش ناراضیه و داره برا کنکور 94 آماده میشه!! حتی تا دزدیده شدنه مدارک و کل پرونده ام از بایگانی و اتاق آموزش دانشگاه! برام مهم نیس چرخیدن لاشخورای بالا سرم؛ اگه خدا صلاح بدونه مدارکم پیدا میشه و اگه پیدا هم نشه باز ادامه میدم حتی بی پرونده حتی اگه لازم باشه دوباره اسناد دولتی رو در به در جور کنم باز ادامه میدم؛نمیدونم نفوذ تو تا چه حدی هستش که حتی پرونده ام از بین هزاران پرونده ی دانشجویان دزدیده شده اما این رو خیـــــلی خوب میدونم که 3تا چیز دارم که محاله دزدیده شه: 1-ایمان و توکل به خدا 2-هدف 3-اراده.  

من ادامه میدم


این متن رو تو تاریخ8بهمن براتون نوشتم تو چهارمین تولد وب و قلمم؛نمیدونم کی آپش میکنم اما مثل همیشه صادقانه نوشتم؛همیشه کنارم بودین همیشه یاورم بودین نه مثل بعـــضیا با لایک خریدمتون نه با تبلیغ؛ فقط و فقط با صادقانه ترین خالصانه ترین نوشته ها موفق شدم؛ منی که کسی نبود حرفامو بشنوه حالا 350 تا مخاطب ثابت دارم و 400تا رهگذر و آی پی جدید؛برام افتخاره 700-750 نفر قابل میدونن و روزانه حرفامو میخوننن هر چند که خیلیاشون با نیت خاصی به وبم اجیر شدن اما بازم ممنون.
خیـــــلی فکر کردم در مورد این موضوع(خدافظی) همونطور که به 3نفر قبلا قول داده بودم اگه به 2تا چیز برسم،قلمم و دهنم رو میدوزم تا حرکت بی جا نکنه؛ و حالا هم به اون 2تا رسیدم پس نمینویسم اگه هم بنویسم رو فاز و سبک دیگه مینویسم؛برام مهم نیس همون طرفدارام با تغییر سبک و حرفام تنهام بذارن؛ چون شک ندارم به اینم و هددفم... عاشقتونم
دوست داشتن
(پست بعدی 25بهمن)

راسی اینم آدرس اینستاگرامم:

sir_kamrani

 

یا علی


نوشته شده در جمعه 93/11/10ساعت 9:39 عصر توسط mohammadshayan1 نظرات ( ) |


Design By : Pichak